tom tits

tom tits hej nu är vi hemma från tom tits det var ass roligt där. den roligaste grejen var ett rum där man kunde göra JÄTTE stora såpbublor jag köpte en sak som gör stora såpbubblor.man stålde sig i en rokring och så drog man upp den så blev det en stor såpbubbla runt en. jag mår lite illa för det var så många saker som snurrar och sånt. en annan cool avdelning var vattenet. jag fick ha en grej på magen. och så tungt var det att bära en bebis. dom hade ruscelchana ner till sista våningen den var rolig. sen är det finalen av wild kids. jag hejar på lejonen. men jag tror att björnana vinner. jag ska också titta på robinson men där hejar jag inte på nån en. hej svejs lever pastej.

Kommentarer
Postat av: vilma

2009-03-29 @ 16:23:34
URL: http://viilmiis.blogg.se/
Postat av: vilma

Okej var det skojigt där ?? läs mitt nyaste inlägg och lämna en kommentar

2009-03-29 @ 16:24:49
URL: http://viilmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0