tjejmiddag och ridning.

hej nu har jag kommit hem från riddningen har hunnit göra läxorna. jag fick min älsklingshäst josefin ( jossan) hon är sååååå snäll. vi hadde dresyr. det var roligt. jag fick hjälpa till som stalltjänst lite. nu till tjejmiddan. festen började klockan 18 00 och slutade klockan 20 30. så man hann se kalrt på melodifestivalen där. vi körde nägra lekar som sing star. min bästis vann varje gång föruttom en då jag vann. snart ska jag på simmning den börjar klockan 5 men vi är där klockan 4 för jag och min bästis ( tilda) ska hinna basta och bada lite. dom har 2 ruscelkannor. och en ström. hejdååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad roligt det låter, ridning är superkul =)

2009-03-08 @ 15:05:53
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Anonym

ridning är ganska roligt

2009-03-12 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0