små

hej jag tänker inte längre lägga in bilder från goggle för det sägs vara olaglit men ett undan tag när jag gör veckans kändis så kommer jag nog att ta en bild från google. idag i skolan så hade vi data och nationella prov woho stavade helt rätt. på datan så fick vi byta lösenord och sånt. å jusste vi hade gympa och hälsa det är ass bra för vi har en så bra gympa lärare tackar dig för allt du lärt mig. på gympan hade vi innebandy jag var med 4 stycken tjejer som är väldigt omtyckta. då hade ett annat lag som var 3 hade 2 tjejer i de laget bråkatat så en av dom ville inte va i samma lag så hon ville va med i vårt lag. så jag sa men nu är vi ju för många så jag hoppa över och det andra laget va mycket lättare att spela med ärligt talat. blev ett kanska långt inlägg så jag frågar igen TYCKER NI JAG SKA HA LÄNGRE ELLER KORTARE INLÄGG? svara genom en kommentar.

Kommentarer
Postat av: vilma

som du hade idag är lagom :) kram / vilma

2009-03-24 @ 20:15:15
URL: http://vimsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0