skolan

jag måste nog öva lite på mitt antsikte framför bild elher!!? idag i skolan hade vi N.P det var helt okej i båda svenska och matte. jag tycker svenska är roligast. N.P har man femmman och trean och nian tror jag. sen hade vi engelska. det är inte roligt. men slöjden är rolig. jag gjorde klart min påse. vi börja med små duckar till påsk. halva klassen går på tråslöjd och andra halvan går på textilslöjd. jag är hemma själv med min lillesyrra som är sjuk. min mamma och syrra är på ridningen. hon hoppar hon får atligen tin tin eller tiara. Tin Tin är lätast att rida. han är stark och så men Tiara är mycket svårare. min favo häst är jossan sen bonnie och sen kingen. alla dom harr nån svaghet men jossan är duktigast tycker jag. mitt mine är så slut så hjälp gärna mig att komma på något som jag kan skriva om här på bloggen. ja det var nog allt för idag sen kanske jag skriver ett till inlägg. hejdå♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0