förlåt förlåt men här kommer det vekansblogg är...... läs

vekansblogg är KLOJS hennes blogg skriver nästan varje dag.jag håller med klojs bli nyttigare här kommer lite om min dag och (onsda) vi börjar med onsdan. (idag) hade vi nån slags bild men inte med en bild lärare, hon är strängas på skolan och tycker att man sk rita exsat. inte så roligt men här kommer lite om idag. först läste vi till rasen ingen lärare kunde ha oss såklart. vår lärare är också bidträdare rektor så hon är borta nästan vrje dag. till lunch blev det soppa och korstråganof. som vangligt inte myket grönsaker. alla läsare jag tänker sluta med vekansblogg inga anmäler sig hej då imorn är jag i österike.

Kommentarer
Postat av: mickan

yeeh!

jag blev veckans blogg! jippi!

jag heter faktist www.klojs.blogg.se

2009-01-22 @ 16:33:18
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: emilia

fin blogg



kolla gärna www.saning.blogg.se



2009-01-22 @ 17:35:50
Postat av: mickan

2009-01-22 @ 18:39:38
URL: http://klojs.blogg.d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0