kommit hem och kalas

hejsan alla läsare!!!!!!! nu har jag kommit hem från österrike. det tar två dagar att åka till österike, vi åker med buss ner, min farfars bror och nån som heter micael (mike) äger bussen. första dan va min syrra sjuk. hon hade 40 graders feber. aja mitt favorit ställe var kaprun, där titta vi okså på iglosar, i en var det en bar gjord av is, det fanns okså vinprovning i en. det var reklam för volvo xc hette det typ vi bor i not som heter uttendorf. vi får tre rättersmat,så jag är mätt och bellåten.min pappa har ett par jobbiga kusiner där dom är tvillingar och är typ 15 år. min pappa har fyllt 38 år idag. men släkten kom i söndags, min farbror hade fot en nu flickvän hon hette Pernilla. .jag hade inte med mig kamran men en bild i inlägget där innan är det en bild på mig föra året i österrike. hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0